Avatar billede edinmdk Nybegynder
23. september 2011 - 23:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med placering

Hej, eksperter.
Jeg har et lille problem, og det lyder således: Jeg vil godt have, at jeg kan placere en reklame, helt ude i venstre side, hvor jeg så til højre har noget andet, det kan for eksempel være billeder eller reklamer ....
Avatar billede pstidsen Novice
23. september 2011 - 23:24 #1
hvad er problemet???
Avatar billede edinmdk Nybegynder
23. september 2011 - 23:28 #2
Jeg har denne side her, http://laughingtoomuch.net/verdenskondomreklame.html

Vil så have flyttet videoen, over i venstre side. Også eventuelt placere nogle reklamere i højre side...
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2011 - 01:16 #3
<ole>

Det er float, du leder efter  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede edinmdk Nybegynder
24. september 2011 - 10:42 #4
Jeg fik lavet, det jeg ønskede mig. Her er det færdige, resultat: http://laughingtoomuch.net/verdenskondomreklame.html
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2011 - 13:43 #5
float:center giver ikke mening. Som du kan læse bag det link, jeg postede, er eneste valide værdier for float: left, right, inherit og none.

Du bør i øvrigt nok validere din markup kode hos W3C
Avatar billede edinmdk Nybegynder
24. september 2011 - 23:06 #6
Fuldført
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2011 - 23:31 #7
Spild af tid!
Avatar billede pstidsen Novice
24. september 2011 - 23:35 #8
#7: hvor er "synes godt om" knappen? lol!
Avatar billede olebole Juniormester
24. september 2011 - 23:52 #9
*ROFLMAO*  :D
Avatar billede tobrukDk Novice
26. september 2011 - 23:14 #10
#edinmdk

Kan du ikke frem over tag 15minutter på at se om du selv kan løse det og hvis det ikke så kontakt exp.dk og spørger om der er nogle som kan hjælp dig!.

jeg synes virkelig og du skal have ting af vide på samme måde som jeg fik i start du kan bare spørger olebole & splazz

for at se det lige ud så bruge dog lige 15 minutter på dit problem istede for at spam os med spørger , så tag dem seriøst, dem som er inde på eksperten.dk har nogle flere år programmerning endnu hvad jeg har haft i dit liv,

Jeg gider heller ikke at jeg er den bedste men jeg synes dog også at du skal have det sammen af vide som jeg fik dengang!.