Avatar billede krydset Nybegynder
24. september 2011 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

windows 7 "play to" funktion

hejsa. har 2 win 7 pcér på samme netværk og ville gerne kunne streame fra den ene til den anden ell vicaversa med den play to funktion der er i mediaplayer. har været inde under streaming menuen og sætte flueben i alle valgmuligheder men når jeg trykker på play to ikonet siger den " der blev ikke fundet nogle medieenheder"

Hvordan gør man det her ?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2011 - 12:07 #1
har du 2 pcer med windows 7 ???

i windows 7 og windows vista kan du MEN ved ikke til windows xp MEN i windows vista og windows 7 kan du :-)

1 start computer netværk  her får du 3 muligheder

som hedder

¤Computer

¤medieenheder

¤netværksinfrastruktur

MEN under medieenheder  lekker dine musik og billeder og videofilm som du har i Windows Media Player eller iTunes
eller Windows Media Center

MEN vis du køre Windows Media Center som du får med windows vista  og windows 7 så har du samlet dine musik og billeder og videofilm i et Media Center
Avatar billede krydset Nybegynder
05. november 2011 - 13:15 #2
Lukker det her