Avatar billede 8600jlo Novice
24. september 2011 - 16:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skærmikon

I forbindelsen med en formatering af HD med Windows vista SP2 mangler der i kontrolpanelet ikonen "Skærm"
Hvad der er sket ved jeg ikke men det er træls ikke at have denne ikon til at justere forskellige skærmindstillinger
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2011 - 16:41 #1
Du har sikkert brugt "klassisk visning" tidligere. Hvis du åbner kontrolpanelet, burde du her have mulighed for at ændre det til klassisk.
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2011 - 16:43 #2
Btw, hvis du højre-klikker på skrivebordet burde du kunne komme ind i skærmindstillingerne uden at gå ind i kontrolpanelet først.
Avatar billede 8600jlo Novice
02. oktober 2011 - 20:33 #3
Det er klassisk visning jeg bruger men der er ingen skærmikon og hvis jeg som du skriver højreklikker på skrivebordet kommer en popup her er der mulighed for at klikke på personlig indstillinger, men det er ikke det jeg efterlyser.
Tidligere har jeg på skærmikon kunne indstille forskellige funktioner for skærmen.
Måske er der sket noget efter jeg har formateret min HD og gået tilbage til Vista i stedet for windows 7.
Avatar billede pstidsen Novice
03. oktober 2011 - 16:57 #4
Synes du ikke du burde vende tilbage til http://www.eksperten.dk/spm/947524 ??
Avatar billede 8600jlo Novice
03. oktober 2011 - 23:00 #5
Jeg er ikke med på hvad der menes med - Synes du ikke du burde vende tilbage til http://www.eksperten.dk/ (...) ??
Avatar billede pstidsen Novice
04. oktober 2011 - 21:14 #6
#5: det har du gjort nu :)
Avatar billede 8600jlo Novice
28. oktober 2011 - 14:39 #7
Det er løst med formatering af HD
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2011 - 15:52 #8
Husk at lukke.
Avatar billede 8600jlo Novice
20. november 2011 - 16:45 #9
ny pc taget i brug