Avatar billede kewin-holm Juniormester
25. september 2011 - 20:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl med Netværkskort, kode 10

Hej jeg har en Acer Aspire 8935G som for nylig gik i stykker jeg fandt problemet, hvilket var harddisken der var gået i stykker så fik jeg købt en ny harddisk derefter monteret den i computeren. Jeg søgte på nettet og så at min processer sagtens kunne tage 64 bit hvor jeg før kørte med 32 bit, jeg opgraderede og fik computeren til at virke men jeg opdagede hurtigt at mit ATI Mobility Radeon HD 4670 grafikkort er gået i stykker den skriver "Enheden kan ikke starte" (kode 10) jeg søgte på nettet og opdagede at flere havde samme problem de sagde jeg skulle gå tilbage til 32 bit hvilket ville virke fordi mit grafikkort ikke var bygget til 64 bit. Nu er jeg så tilbage hvor jeg startede med 32 bit og mit grafikkort virker selvfølgelig stadig ikke. Nogle indslag?

Tak på forhånd.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. september 2011 - 20:39 #1
Har du prøvet med Slimdrive?Du registrerer dig og er igang med det samme.
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede kewin-holm Juniormester
26. september 2011 - 15:19 #2
Nej har jeg ikke kan prøve, hvad skulle det da hjælpe?
Avatar billede kewin-holm Juniormester
26. september 2011 - 15:20 #3
nu er det vel ikke som alt andet med at det er frit og free men når du downloader så finder den 99 nye drivere også skal du købe den for at installere..?
Avatar billede poko1 Ekspert
26. september 2011 - 15:28 #4
Hvis du tager den Free så er den free! den har hjulpet mange.
Den eneste form for betaling du kan komme ud for er at du når du har brugt den et par gange spørges der om du vil opgradere og der siger du bare nej. og den virker stadigvæk.
Avatar billede kewin-holm Juniormester
26. september 2011 - 15:31 #5
okay jeg prøver vender tilbage om det virker :) tak
Avatar billede kewin-holm Juniormester
26. september 2011 - 16:34 #6
Det virker squ!!! Tusind tak for det ;) du siger bare til så giver jeg en øl engang haha :) tak tak tak ...
Avatar billede poko1 Ekspert
26. september 2011 - 23:28 #7
Ok.:-)