Avatar billede kiara Nybegynder
27. september 2011 - 10:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skjulte mails i inbox

Hej.

Jeg har 25 mails i min inbox (kan se det da det står efter inboks med grønne tal), men kan kun se to af dem. Det er som om de bliver skjult eller noget, for jeg kan godt søge den frem hvis jeg kan huske hvad der står i mailen. Problemet kommer jo så, hvis der er noget jeg har glemt.....

Hjææælp :-)
Avatar billede ptj_11 Forsker
27. september 2011 - 10:11 #1
Prøv at se på dine indstillinger for visning i den aktuelle mappe. Kan være, at du har fået sat den til kun at vise ulæste mails.
/ptj_11
Avatar billede poulvp Praktikant
27. september 2011 - 10:12 #2
Har du lavet undermapper til din indbox, som de kan være røget over i?
Avatar billede kiara Nybegynder
27. september 2011 - 10:18 #3
@ptj: Nej jeg kan godt se ulæste mails, det er ligesom om de bliver skjult når de eksempelvis er to-tre måneder gamle.

@poulvp: nix, ingen undermappe.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2011 - 10:43 #4
Jeg tror at du har autoarkiver til.
Hvis det er tilfældet så!

Højreklik på indbakke
Vælg egenskaber
Vælg fanebladet Autoarkiver

Og foretag det valg du ønsker
Avatar billede kiara Nybegynder
27. september 2011 - 11:34 #5
Desværre heller ingen autoarkiver.

jeg tror problemet her opstod da jeg for noget tid siden gik fra at have en engelsk version, til at installere den danske version. Altså puttede cd-rommen i og valgte tilføj/fjern (tror jeg den hedder). Måske denne oplysning kan bruges?
Avatar billede kiara Nybegynder
27. september 2011 - 11:37 #6
Og hvis jeg søger på en mail jeg ved jeg har modtaget, kan jeg også finde den ved at søge på den. Den står til at skulle være i inbox, men der er den altså ikke.... eller jeg kan ikke se den der, for jeg kan se at der er 25 mails, men det er kun to der er synlige...
Avatar billede Wally73 Mester
27. september 2011 - 11:42 #7
Højreklik i listen over mails, men et sted, hvor der ikke er en mail og vælg Egenskaber.
Sørg så for at Filter er slået fra.

Virker dette ikke, så se efter om du har grupperet dine mails efter hvornår de er modtaget.
Dette vil kunne ses ved overskrifter i indbakken, der angiver hvornår mails er modtaget, så som idag, igår, for to uger siden osv.
Sørg for at den lille trekant til venstre for disse er sort.
Er den hvid, klik da på den.
Avatar billede kiara Nybegynder
27. september 2011 - 14:21 #8
Wally... det virkede, det der med filtret. Genialt, tusind tak. Opret et svar, så smider jeg pointene efter dig :-)
Avatar billede Wally73 Mester
27. september 2011 - 15:52 #9
Rart at høre. :)