Avatar billede klangens Nybegynder
28. september 2011 - 12:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Creative ZEN & Windows 7

Jeg har en Creative Zen 16gb, og har skiftet computer som kører Windows 7. Nu virker "skidtet" ikke. Komputeren kan ikke finde den. Jeg har prøvet om jeg kan finde en anden driver, og kan heller ikke opdatere firmvare til spillen, da komputeren jo ikke registrerer at den er tilkoblet men det kan jeg ikke. Er der noget hjælp at hente. På forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 12:14 #1
http://support.creative.com/kb/showarticle.aspx?sid=61105

Hvis den ikke er der, så er modellen opført som udgået og der er ikke drivere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 12:14 #2
Siden loader meget langsomt her...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 12:15 #3
Avatar billede klangens Nybegynder
28. september 2011 - 12:37 #4
Findes godt nok ikke, men burde komputeren ikke registrere at den er tilkoblet via usb?
Avatar billede poko1 Ekspert
28. september 2011 - 12:40 #5
Hvad siger Diskhåndteringen? Jeg har også en Creative Zen der kører uden at skulle instalere driver på Win7.
Avatar billede klangens Nybegynder
28. september 2011 - 12:57 #6
Super - ved at deaktivere, og derefter aktivere kan jeg nu komme ind i min "spille" tak for det
Avatar billede klangens Nybegynder
28. september 2011 - 12:58 #7
Hvorfor f... kan jeg ikke finde ud af at give point - det sker bare hver gang...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 13:14 #8
Du kan da finde ud af at give dig selv ;)
Avatar billede klangens Nybegynder
28. september 2011 - 13:24 #9
Helt korrekt, men je markerede "skriv et svar" ved "poko1", men den vil gi' pointene til mig selv! Kom med løsningen!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. september 2011 - 13:28 #10
Du skal bare holde dig til at kommentere i dine egne spørgsmål.
Når du markerer "Svar (til løsninger og pointgivning)" er dig selv der laver det.
Er der ikke kommet svar, beder du blot om svar.