Avatar billede cbotved Nybegynder
29. september 2011 - 08:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MySQL dataudtræk og PHP kodning

Hej,

Vi har ganske fin MySQL database med vores ordrebog, som benyttes til at holde styr på nuværende og tidligere ordrer.

For at fremme kundeservicen på vores site, vil jeg derfor gerne tilbyde vores kunder lidt sjov statistik over situationen lige nu.

Lidt ala "Vidste du at..."

Jeg forestiller mig følgende dataudtræk:

+ Antal aktive ordrer lige nu, samt antal produkter der ligger i ordre. **skal bruges til at lave et "Travlhedsbarometer" der ud fra definérbare værdier laver en graf.**
+ Gennemsnits produktionstid. **til at vise en års-graf for hvornår der er travlt mv**
+ Mest solgte produkt, denne uge/måned/altid. **en top 3-liste der løbende opdateres**
+ Mest solgte produktfarve, denne uge/måned/altid. **en top 3-liste der løbende opdateres**

Herefter skal disse data omsættes til grafik til den besøgende, efter nærmere aftale med mig.

Jeg forventer ikke at dataudtrækket tager meget mere end en enkelt time, for den rutinerede php/mysql bruger. Kodning til grafik aftales efterfølgende.

Tilbud ønskes pr. mail til: cbotved@gmail.com

Større omkodningsprojekt er også i tankerne, og det er klart at løses denne opgave på tilfredsstillende vis kan vi se nærmere på dette.
Avatar billede cbotved Nybegynder
29. september 2011 - 08:41 #1
Og for de interesserede drejer det sig om websitet: www.coolshirt.dk

Hvad vi tilbyder...
Vi tilbyder tøj med tryk på, der både kan benyttes af caféer, restauranter, sportsklubber, foreninger, skoler og gymnasier. Primært benyttes vores produkter af gymnasie-, efterskole- og folkeskoleklasser til årets "studietrøjer". Alle kan frit vælge imellem alle vores  produkter, farver og størrelser sålænge trykket og trykfarven er det samme på alle produkter.
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
03. oktober 2011 - 01:10 #2
Tror vi kan hjælpe dig og har samtidig brug for et tilbud på t-shirts med tryk.
mvh
pej at peprogrammering.dk
Avatar billede cbotved Nybegynder
20. januar 2014 - 21:33 #3
lukket