Avatar billede zesus Praktikant
30. september 2011 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar til Battlefield 3

Hejsa:)

Står og skal bruge en bærbar til Battlefield 3; som skulle kunne køre spillet flydende.

1) Mit spørgsmål er hvilken bærbar / hardware i vil anbefale.

jo kan sagtens finde en der kan køre det, men søger en der passer til at kunne klare opgaven uden prisen bliver for høj

tak på forhånd:)
Avatar billede juleulven Nybegynder
30. september 2011 - 16:36 #1
normalt skal man blande sig uden om når svaret er ubrugeligt men jeg mener faktisk at dit krav er ubrugeligt...

at finde en "billig" laptop (man spiller ikke på bærbare) der oveni købet skal kunne trække et spil der endnu ikke er frigivet er altså utopi...

desuden har du ikke defineret hvad "uden prisen bliver for høj" er...

altså med andre ord; hvis du vil have et bare NOGEN lundesvar må du fortælle os hvad din økonomiske smertegrænse er!
Avatar billede zesus Praktikant
30. september 2011 - 19:59 #2
1) Mit spørgsmål er hvilken bærbar I/DU vil anbefale.

Jamen regner med 5-99K hvor mit eneste krav er at den skal kunne køre battlefield 3 flydende. Dog skal den ikke kunne andet<--- spillet udkommer om 25 dage så selvfølgelig kan jeg det. Da kravene til spillet ikke blive ændret inden?

og selvfølgelig kan man spille på en bærbar?!?

her er min stationær

Processor: Core i7 I7-920 8 MB 2.67 Ghz
Grafik-kort: Asus ENGTX295, GDDR3, (GTX 295)
Ram: 12 Gb OCZ PC3-12800 triple-channel 1600Mhz DDR3
Køler: Akasa NERO The Cooling Emperor CPU Køler
Kabinet: Antec Three Hundred - EU

Bundkort: ASUS Rampage II EXTREME GENE Republic of Gamers

regner med den godt kan; men bærbaren skal ikke kunnet noget udover.

I bund og grund spørger jeg efter en bærbar der kan klare opgaven til de billigste penge?
Avatar billede juleulven Nybegynder
01. oktober 2011 - 11:33 #3
@zesus: kort fortalt vil jeg ikke anbefale en laptop til high end spil .. og hvis du lægger mærke til er jeg den eneste der svarer ... det er der nok et par grunde til :-)

Jeg forstår ej heller dit budget ... 5-99k ... hvad dækker det over

din stationære er en MEGET fin maskine og oveni købet noget overdreven hvis du spørger mig men prøv engang, at lede efter bærbare computere med bare 8GB ram ....

Jeg har f.eks konfigureret en Alienware laptop til 10.000,-
I5, 8GB ram, 500GB HDD, NVidia GT555 1.5GB GFX og det med en 14" LCD skærm, Win7x64...
også er du begrænset af opgraderings muligheder (delkomponenter) også er det ellers igang med, at undersøge ydelsen via google.

og prismæssigt kan du jo godt flytte over på Acer eller andre billigmærker og spare 5-10% med typisk alvorlige konsekvenser på samlet ydelse og specielt varmeproblemer
Avatar billede zesus Praktikant
01. oktober 2011 - 11:46 #4
oki:) har et gammelt hakkebræt af en Acer. Ja, den kan man virkelig koge æg på:O

oki så må jeg ændre mit spørgsmål lidt:)
1) tænkte på et mærke som Asus er noget så?
2) eller skal man selv bygge en bærbar.

3) i5-i7, 8gb ram, og hvilket grafik-kort ville kunne klare opgaven uden at skulle være overkill så?:)
Avatar billede juleulven Nybegynder
01. oktober 2011 - 12:07 #5
Asus er jo producent af hardware så det er nok ikke helt forkert :-)

JEg ville jeg gå efter i5 (selv har jeg en gammel C2D til spil, stationær) og overvejer opgradering og her anbeafles det, at nøjes med i5 til spil. 8GB ram burde også være helt fint.

angående grafikkort til bærbare er jeg hægtet helt af selv... jeg læste dog kort om GT555 på en hjemmeside (google er din ven) og det så "okay-ish" ud.

men specifikt ift. BF3 tør jeg ikke sige noget med sikkerhed...
Avatar billede zesus Praktikant
15. november 2011 - 20:15 #6
Har siddet ved 3 bærbare med i7 - gt550m - 8gb ram

synes ikke det var imponerende, så beholder min stationær!

Processor: Core i7 I7-920 8 MB 2.67 Ghz
Grafik-kort: Asus ENGTX295, GDDR3, (GTX 295)
Ram: 12 Gb OCZ PC3-12800 triple-channel 1600Mhz DDR3
Køler: Akasa NERO The Cooling Emperor CPU Køler
Bundkort: ASUS Rampage II EXTREME GENE Republic of Gamers
Harddisk: Samsung Spinpoint F1 1000 gigabyte

-tak for imput