Avatar billede quinnie Novice
02. oktober 2011 - 18:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med NAS-server / user timeout

Jeg har en D-link DNS-320 1 TB NAS som jeg har lagt musik over på. Da jeg vil afspille musikfiler på mit anlæg skal jeg aktivere
UPnP AV Serveren. Så kommer denne meddelelse: system is building up your media library. System kører så i lang tid, men efter et stykke tid, dukker denne meddelese så op: error, user timeout. Please login again.

Jeg skal så logge ind igen, og systemet fortsætter derfra hvor det gik ned.

Er der nogen der har en løsning, så system bare kører uden hele tiden at gå ned?
Avatar billede chalde Seniormester
02. oktober 2011 - 18:33 #1
Se om der er mulighed for at slå timeout for login fra.
Men underligt at den stopper med at indexere. Burde enhver NAS gøre uden at man er logget ind.
Avatar billede quinnie Novice
02. oktober 2011 - 18:41 #2
Jeg ved ikke lige hvor jeg evt. kan slå timeout fra... Jeg startede med at indexere kl. 10.30 og da jeg kom hjem kl. 17.30, var NAS´en logget ud ved 67%. Jeg synes det virker mærkeligt..
Avatar billede quinnie Novice
14. oktober 2011 - 14:54 #3
Jeg har returneret ovennævnte NAS, da den ikke virkede korrekt.