Avatar billede mr72 Nybegynder
03. oktober 2011 - 20:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Google appinventor

Hej jeg har købt Libris' bog "android apps uden programering" og den henviser til et program google har lavet som hedder appinventor, men mit problem er at bogen ikke beskriver grundigt nok hvordan man tilslutter sin mobil. Så jeg har to spørgsmål

1. Jeg bruger HTC Sensation hvad skal jeg gøre for at tilslutte den til appinventor?

2.Når jeg prøver at åbne blocks editor i appinventor så kommer der en meddelelse der siger "Please locate the command directory on your computer and enter the full path below." Hvad skal jeg indskrive der?

På forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. oktober 2011 - 21:12 #1
http://www.appinventorbeta.com/about/index.html

Der er både faq og alt muligt.
Avatar billede mr72 Nybegynder
06. oktober 2011 - 09:07 #2
Desværre kan jeg ikke bruge det til noget john da jeg allerede har kigget der men kunne ikke finde svaret på mit problem. Plus det står på engelsk og så kan det være at en ting eller to lige er smuttet for mig. beklager
Avatar billede mr72 Nybegynder
17. december 2011 - 15:35 #3
Jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde, men det er også lige meget nu da google lukker appinventor