Avatar billede firetiger Nybegynder
08. oktober 2011 - 21:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

køb af ekstern harddisk som skal kører 24/7

Hej folkens.

Først tak fordi du kigger forbi. Jeg er på jagt efter en ny min 2tb ekstern harddisk som skal kører som ekstra lager plads til min nas server.

Så derfor et par krav som er listet her:

Skal kunne holde til og kører 24/7!
Være støjsvag

budget:
Ca 1000dkr.

På forhånd Tak for hjælpen. Glæder mig til og hører noget feedback fra jer.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 04:09 #1
Hvad med dine ældgamle spørgsmål?
Avatar billede wappa Nybegynder
09. oktober 2011 - 08:14 #2
500 point ude
Avatar billede firetiger Nybegynder
09. oktober 2011 - 09:23 #3
jeg har ikke kunne give point på mine 2 ældgamle spørgsmål da det er kommentare der er skrevet.
Avatar billede wappa Nybegynder
09. oktober 2011 - 10:16 #4
så kan du selv give dig de point så er spørgsmål lukket
Avatar billede firetiger Nybegynder
09. oktober 2011 - 10:23 #5
muligt spørgsmålet er lukket men ikke løst. men nu er de andre igang med og blive lukket og uddelt point til det mest korrekte *svar* så ingen får ondt i røven og folk kan se jeg ikke bare opretter spørgsmål med høje point og hente, uden og give dem til den korrekte *kommentar giver*
Avatar billede firetiger Nybegynder
03. april 2014 - 17:24 #6
lukker tråden