Avatar billede Plydsen Praktikant
09. oktober 2011 - 11:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Det modsatte af upload....

Hi alle! - Jeg har fået et presserende problem; jeg skal have min hjemmeside slettet fra serveren, for umiddelbart efter at oploade en ny hjemmeside med samme navn og data.
Jeg har efterhånden fundet ud af at uploade, men ikke det modsatte... downloade(?)
Min udbyder er one.com hvis sider jeg kan komme ind på.
Jeg har ligeledes downloade filezilla, men kan ikke rigtig finde ud af den...
Jeg vil være taknemmelig for hjælp, og dobbelt taknemmelig hvis hjælpen kan blive umiddelbar implementerbar.
Bedste hilsener,
Avatar billede mj3052 Nybegynder
09. oktober 2011 - 11:52 #1
Så du kan altså godt finde ud af at logge på og uploade med filezilla?

Når du er logget på kan du se din hjemmesides filer i vinduet til højre. For at uploade "hiver" man bare filen ind i vinduet.

Hvis du så gerne vil slette dem:

1.

http://img52.imageshack.us/img52/8008/67847610.png

2.

http://img502.imageshack.us/img502/1635/80657578.png

Hilsen Mathias
Avatar billede Plydsen Praktikant
09. oktober 2011 - 13:56 #2
Tak for hjælpen, Mathias.
Du løste faktisk mit problem.
Avatar billede mj3052 Nybegynder
09. oktober 2011 - 14:09 #3
Det var så lidt. skulle det være en anden gang ;).