Avatar billede SPINhead99 Praktikant
10. oktober 2011 - 12:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Intet internet på iMac der kører Windows 7

Jeg har lige fået en iMac som fungerer super. Jeg har installeret Windows 7 på den via bootcamp. Men  mit internet virker ikke når jeg kører Windows. Det virker som om at Windows ikke kan finde ud af at installere drivers til imac'ens netværkskort. Er der nogen der har erfaringer inden for dette?

VH Mads
Avatar billede gentlebug Nybegynder
10. oktober 2011 - 18:01 #1
Har du forsøgt dig med at smide din os x cd med drivers ind på din windows? Og installeret disse?
Avatar billede SPINhead99 Praktikant
13. oktober 2011 - 13:11 #2
Gentlebug:
Jeg har netop prøvet det. Det har ingen effekt. Det er stadig som om der slet ikke findes et netværkskort.

VH Mads
Avatar billede SPINhead99 Praktikant
19. oktober 2011 - 08:23 #3
Ingen der kan hjælpe? Tænker lidt at jeg så er nødt til at forsøge at installere et ældre windows så.
Avatar billede SPINhead99 Praktikant
21. juli 2012 - 07:04 #4
Jeg fandt aldrig en løsning på dette problem.