Avatar billede tomse6 Nybegynder
11. oktober 2011 - 10:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Flash player

Jeg har en bærbar med flash player 10.3.183.5 version, og så har jeg en stationær med version 11.0.1.152, men når jeg er inde på en side der viser små film(ja porno+youtube)så kommer de frem med det samme på den bærbare, men på den stationære kan der gå alt fra 10-60 sek. før filmen er der? nogen gode foreslag?? jeg har prøvet at afinstallere den version på den stationære, men uden held(ved ikke om det lykkedes for den skrev at det var samme version lige meget hvad?)og jeg er ikke den bedste til pc'er, så gerne udførlig måde at gøre det på.
På forhånd tak.
Tomse.
Avatar billede tomse6 Nybegynder
11. oktober 2011 - 10:37 #1
Glemte lige at der er XP på begge, og at jeg bruger google chrome på begge også.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2011 - 11:11 #3
Har du prøvet at se om der er afsat større cache på den stationære, det tager længere tid at hente hele cachen, før filmen starter.

Hvis serveren og/eller forbindelsen er ustabil eller langsom, kan der komme stop under vejs, det afhjælper en større cache.

Jeg ser meget kinesisk-Thai-Japansk oa. TV online og her sætter jeg cachen meget højt for at undgå hakker i udsendelserne.
Avatar billede tomse6 Nybegynder
11. oktober 2011 - 13:57 #4
Det hjalp desværre ikke.
Avatar billede tomse6 Nybegynder
11. oktober 2011 - 14:00 #5
Hvordan gør man det?? husk jeg er ikke særlig god til dette, jeg glemte at sige tak til karise_larry, det var sku en virkelig god tur at gå igennem, og den blev godt nok hurtigere men det hjalp ikke på filmen.
11. oktober 2011 - 15:32 #6
Prøv med IE (Internet Explorer) ...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede tomse6 Nybegynder
11. oktober 2011 - 16:11 #7
Undskyld, jeg kommer lige med et par hint til, på den bærbare kommer filmen jo med det samme, og jeg kan altid spole i filmen, men på den stationære der kommer filmen først lad os sige efter 60sek, og når den så er i gang , kan jeg ikke spole i filmen uden at der går længere tid før den starter igen, jeg håber det hjalp lidt på det.
PS det er det samme i IE.
13. oktober 2011 - 21:39 #8
Har umiddelbart ingen idé ?

Mener dog der er en eller anden opsætning et eller andet sted ???
Avatar billede tomse6 Nybegynder
28. oktober 2011 - 15:21 #9
Lukker denne tråd da der ikke er dukket noget op.