Avatar billede quinnie Novice
14. oktober 2011 - 15:59 Der er 1 løsning

NAS-Server med Twonky Media DLNA Server 5.1.3 eller højere

Jeg søger en NAS-server med Twonky Media DLNA Server med minimum 5.1.3 version installeret, men hvordan kan jeg se, hvilken Twonky version der er installeret?

Iomega Storcenter PX4-300d og 300r samt Qnap PS 459 pro kan bruges, men jeg søger en NAS-server der er væsentlig billigere end ovenstående.

Håber der er én der kan anbefale en god NAS-server med ovenstående krav!

På forhånd tak!
Avatar billede quinnie Novice
23. oktober 2011 - 11:49 #1
Lukket