Avatar billede Krist29 Nybegynder
19. oktober 2011 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!

Min iPhone opfører sig mærkeligt og jeg har brug for at gendanne/opdatere den. Problemet er bare, at når jeg starter sikkerhedkopi via iTunes, kommer der en boks op med "sikkerhedskopiere iPhone" og en bjælke der viser at sikkerhedskopien er ca. 1% igennem. Derfra går hele iTunes i stå. og selvom jeg frakobler min iPhone, sker der intet med iTunes. Jeg bliver nød til at bruge Windows Jobliste for at lukke iTunes.

Jeg har prøvet at geninstallere iTunes uden held.

Jeg bliver nød til at lave en sikkerhedskopi, da alle mine kontakter ligger på iPhonen.

På forhånd tak!
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
19. oktober 2011 - 12:30 #1
Næste gang skal du nok overveje en lidt mere sigende titel.

Er din Itunes up to date?

har du prøvet at opdatere fra en anden computer?
Avatar billede Spench88 Nybegynder
19. oktober 2011 - 13:11 #2
prøv afinstaller alt hvad der her med itunes/apple at gøre og installer igen
Avatar billede Krist29 Nybegynder
19. oktober 2011 - 17:17 #3
Har nu endelig fået det til at virke :) Det krævede bare en masse roderi i iTunes mapperne...

Men ellers tak for svarene ;)

Lukker herfra.
Avatar billede Krist29 Nybegynder
19. oktober 2011 - 17:18 #4
.