Avatar billede klanger42 Juniormester
19. oktober 2011 - 18:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Punktopstilling på hjemmeside

Har fået til opgave, at arbejde videre på denne hjemmeside... www.bestbyhenriette.dk

Fint nok, og kan nognenlunde styre redigeringen i WebCreator på one.com

Der er dog en ting jeg IKKE kan se mig ud af...! På forsiden er der en tekst opstilling som gerne skulle bliver der.
Men punkterne skulle gerne have en anden farve f.eks hvid...og når jeg ser i HTML teksten (med den smule forstand jeg har på HTML) ligner det at punkterne skulle være hvide da (som jeg ser det) står med farven #ffffff som vel er hvid?

Nogen der kan hjælpe med en løsning, så jeg kan styre farverne selv, i punktopstillingen?

På forhånd tak!
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2011 - 18:27 #1
Hold da op en god html-rod der er på den hjemmeside - utroligt at den vises så godt som den trods alt gør! anyway - der er ingenting i koden der indikerer at punkterne skal være hvide.

Enten skal du sætte style="color: #ffffff;" på alle <li> eller også skal du sætte det globalt i stylesheetet med li { color: #ffffff; }
Avatar billede klanger42 Juniormester
19. oktober 2011 - 19:52 #2
Tak, har prøvet at sætte din style="color: #ffffff"> ind i HTML koden

Kan desværre ikke få det til, at virke...

Og nu kan jeg ikke mere i dag!!!

Indtil videre tak.....
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2011 - 20:27 #3
kom med den koden hvor du har forsøgt - ellers bliver det lidt svært at se hvad der er gået galt.
Avatar billede klanger42 Juniormester
19. oktober 2011 - 21:37 #4
Tak for hjælpen den er fikset nu...

Er det sider du har lavet, de flotte på soze.dk..?
Avatar billede keysersoze Guru
19. oktober 2011 - 22:18 #5
Nogle af dem i hvert fald - det er meget lang tid siden den er opdateret, så nogle af siderne er formentlig lukket ned eller er blevet opdateret af andre i mellemtiden.
Avatar billede keysersoze Guru
29. november 2011 - 19:04 #6
det var da en utrolig fair pointfordeling...