Avatar billede ves Nybegynder
21. oktober 2011 - 11:37 Der er 1 kommentar

Access 2010 med password

Hej

Jeg sidder med et lille problem omkring password i access.

Problemet er at når jeg angiver et password til min 2010 database, så kan jeg ikke få adgang til indholdet fra Excel.

Jeg har prøvet med simple forespørgelser. Adgangen afvises pga. forkert password (er korrekt :-))
Samme problem når jeg prøver at læsse data over i databasen via VBA. Uden password kører det fint med password går den i fejl.

Hvis jeg ændrer databasen fra accdb til mdb er der ikke noget problem.

Hjælp!!!
Avatar billede ves Nybegynder
21. oktober 2011 - 15:10 #1
Lige en lille tilføjelse

Fejlen den kommer med er :
ODBC Microsoft Access Driver Login mislykkedes
Adgangskoden er ikke gyldig (Det er den rigtige)