Avatar billede krelle98 Nybegynder
22. oktober 2011 - 12:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Købe tastatur i udlandet

Hej eksperter!
Jeg kigger på et nyt tastatur, og jeg har et Saitek Cyborg V7 i tankerne. Men jeg er lidt i tvivl om hvor vidt jeg skal købe det i dansk layout på nettet, (billigespil.dk i dette tilfælde) eller om jeg godt kan købe det på amazon.co.uk elelr lignende og så tilpasse det med en software?
Jeg vil lige høre fra jer inden jeg kaster mig ud i det.:-)
Avatar billede wappa Nybegynder
22. oktober 2011 - 13:11 #1
du har ingen æøå
Avatar billede thov Forsker
22. oktober 2011 - 13:19 #2
Men det klares med klistermærker http://www.datamarked.dk/?id=418&recordid=1186
Avatar billede krelle98 Nybegynder
22. oktober 2011 - 13:25 #3
Er der stadig plads til de klistermærker?
Og kan jeg godt skrive æøå uden at skulle klikke på flere taster?
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2011 - 13:36 #4
drop idéen med mindre du finder et, der har samme antal taster som de danske
Avatar billede thov Forsker
22. oktober 2011 - 14:36 #5
Det kan ikke svare sig at købe i udlandet og tilpasse, for det koster 649kr. her, og £58 hos Amazon.
Klistermærkerne som klæbes over de 'forkerte' taster, koster 99kr. for et ark, og så er den lille besparelse røget.
Avatar billede krelle98 Nybegynder
23. oktober 2011 - 12:08 #6
@claes57 Jeg tror jeg hopper med på den vogn, jrg vil ikke risikere at stå med et forkert antal!
@thov Det er jo rigtigt nok, så det bliver nok på billigespil.dk jeg køber det!
Tak for hjælpen til jer to, hvis i begge lægger et svar så får i jeres point.:-)
Avatar billede thov Forsker
23. oktober 2011 - 19:37 #7
Tastaturer er nu altså ens overalt, også Saitek Cyborg V7 - det er tasternes påskrift som varierer.

Jeg købte engang et meget billigt spansk tastatur. Med i prisen var en pose med DK taster, så man selv kunne lave det om til æ, ø, å o.s.v.