Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2011 - 22:03 Der er 6 kommentarer

En jeg kender, overvejer at købe dette tv (SONY KDL32EX720 CI+) Hos fona

At man kan optage via USB
er der så ikke tale om en USB Harddisk, særligt til denne model.

Og når det er et LED Tv, så er de indbyggede Højtalere vidst ikke så god kvalitet.

Kan man derfor tilslutte extra Højtalere til denne model.
Bare to stk. med indbygget forstærker i.

Hun ville gerne have at Fona så henter hendes Gamle tv
hvis hun køber det nye, er det noget de gør ?

Jeg kan ikke give point da jeg ikke har nogen at give af.

Jannick
Avatar billede Redecker Nybegynder
22. oktober 2011 - 22:25 #1
Jeg ved i hvert fald angående usb optageren, at du kan tage en hvilken som helst harddisk eller et usb stik, og tilslutte det til tv'et, derefter kan du så optage programmer derpå.

Du skal dog være klar over, at det ikke er muligt at optage et program, mens du ser et andet, da tv'et ikke har 2 indbyggede tunere.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2011 - 22:49 #2
Tak Redecker.

Det var en vigtig ting som, jeg ikke vidste noget om.
Kan man så, evt købe et tv der har to tunere, hvor man så
godt kan optage en anden tv udsendelse end den man ser.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
22. oktober 2011 - 22:56 #3
Det er en LCD skærm, ikke en LED skærm.

Min mor har en sony fladskærm noget i samme stil som det der og det tager.... i shit you not 20 sekunder fra man trykker på knappen til at man kan se tv.

Også er det langsomt til at skifte kanal. Billedet bliver sort også går det 1-2-3-4 sekunder før billedet kommet.
Og da alle kanalerne både de kodet og ukodet ligger efter hinanden så når man skifter kanal så ved man ikke om kanalen kan ses fordi det er sort eller om man bare skal vente lidt.

Jeg har prøvet om man ikke automatisk kunne lægge de programmer ind som man kan se men nej den lægger alle programmer ind, så står der for eksempel TV 3 også selvom du ikke kan se TV 3 også skal du ind på hver kanal for at se om det virker.

Så det bliver ikke lige det tv jeg skal have hvis jeg skal have et.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2011 - 01:26 #4
De almindelige HDD optagere kan slet ikke optage digigalt, men skal have en alalog box imellem. Der findes HDD optagere til digital, men de kan ikke overspille til andre medier.
LED TV er godt, men hjtalerne er grunden pladsen ikke gode, og de kræver et specielt stik. Jeg købte Samsung højtalere. Der er dårlige. Der er høj bas - kraftig bas - og voldsom bas. Alt får få indstillings muligheder.
Der er ikke 2 tunere i et TV. Alle forretninger tager penge for at tage det gamle med - brug storskrald, eller kør det til IT skrald.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2011 - 07:04 #5
Hvis det ikke har DVB T2 så find et andet TV for Boxer skifter til T2 i april 2012.
Avatar billede 220661 Ekspert
23. oktober 2011 - 10:17 #6
Ja man skal passe på i det nye år.
http://www.pcworld.dk/art/198685