Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
Jeg ville først checke om den er færdig med at indeksere Spotlight - se forstørrelsesglasset i øverste højre hjørne. Hvis den er færdig, så ville jeg checke om der er tilstrækkelig RAM i - eller rettere om computeren ser al din RAM, det checker du i æblemenuen til venstre - om din Mac. Og har du mindre end 2-4 GB, så kan det sagtens være derfor.
Hvis den har Core2Duo er den jo ikke helt sprit-ny, så jeg vil gætte på at det kan være harddisken, der har det skidt - alternativt kan du prøve at installere styresystemet igen - og man behøver ikke slette harddisken af den grund - og så køre alle de opdateringer på som systemet selv kan finde på under æblemenuen->softwareopdatering.
Diskværktøj, vælg din harddisk, vælg førstehjælp. 1. Kontroller disk. 2. Reparer disk (Hvis nødvendigt) 3. Kontroller disktilladelser. 4. Reparere disktilladelser (Det ER nødvendigt)
Sørg også for at have min. 10% ledig/fri plads på harddisken, har du ikke det bliver den sløv (Du vil tit opleve badebolden) og så er det måske værd at overveje en harddisk opgradering.
Lukketid? Evt med en lille opdatering på hvordan det gik....? Bare så de der har tilbudt deres råd og vejledning har en ide om hvad der er sket Og måske kunne det hjælpe andre også...?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.