Avatar billede pcjunkie Nybegynder
23. oktober 2011 - 22:45 Der er 1 kommentar

se workgroup (NAS) fra windows 7

efter hp har skiftet noget plastic, har idioterne geninstalleret -de gør det vist nærmest rutinemæssigt - det skulle fandme være forbudt! (undskyld sprogbrug - har ikke gode erfaringer med HP, og havde af den grund udtrykkeligt bedt dem om IKKE rutinemæssigt at geninstallere windows))

Problemet er at jeg ikke længere kan se min nas i netværk - kun ikonerne fører til hjemmesiden for den - ikke root biblioteket som jeg kunne se før

jeg kan godt mappe til shares - men ikke til root dir

måske er det noget med group policy -kan ikke huske hvordan jeg fik det til at du tidligere - og min w7 har slet ikke group policy editoren..?
Nogle tips?
vh
Avatar billede diablo1 Juniormester
24. oktober 2011 - 22:44 #1
NB! arbejdsgrupper hedder det samme på NAS og på alle maskiner