Avatar billede thums Praktikant
24. oktober 2011 - 12:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SocketChannel.accept() og hostname?

Er det muligt at trække et hostname ud på den klient der finder sig til en non-blocking server socket?(ServerSocketChannel)

Hvis dette er muligt. Hvordan kan det så gøres?

Mvh.
Thomas
Avatar billede tobrukDk Novice
24. oktober 2011 - 12:48 #1
har du prøve at søge på google omkring det ?
Avatar billede thums Praktikant
24. oktober 2011 - 12:50 #2
Har jeg ja og synes ikke jeg kan finde noget om det... har også forsøgt med API'en og synes heller ikke jeg kan finde noget der, men kan igen være mig der overser noget
Avatar billede thums Praktikant
24. oktober 2011 - 14:03 #3
GAH!.. var mig der var blind.. på den SocketChannel der kommer fra SocketChannel.accept() kalder man socketChannel.socket() hvor man kan finde InetAddress og porten.. DOH!
Avatar billede thums Praktikant
24. oktober 2011 - 14:03 #4
lukker grundet jeg selv fandt svaret