Avatar billede mainsmurf Nybegynder
26. oktober 2011 - 06:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Brænd Pc af.!

Hej.
Hvordan futter jeg mest diskret min gamle arbejds pc af,uden at it afd. falder over noget mistænksomt.??  :P
Havde ikke tænkt mig at skulle physisk klippe eller andet ødelægge noget. ;)
Avatar billede Jensen DK Novice
26. oktober 2011 - 07:02 #1
Du kan da ikke forvente at du får hjælp til  ulovligheder på E.
Avatar billede mainsmurf Nybegynder
26. oktober 2011 - 07:52 #2
hehe joo..
men ok.. finder et andet sted..
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2011 - 07:53 #3
du har spørgsmål fra 2008 du ikke har kigget på så hjælpen er langt væk

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mainsmurf

der er ikke noget ulovligt i at slette sin harddisk hvis den skal sælges eller andet - det er yderst klogt hvis der ligger følsomme ting på den

http://www.killdisk.com/

http://www.killdisk.com/screen.htm
Avatar billede mainsmurf Nybegynder
26. oktober 2011 - 08:01 #4
Dem der har skrevet på de gamle oplæg har ikke givet et svar kun en kommentar.
Og jeg kan ikke hitte ud af at slette tråde/oplæg her inde. :(
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2011 - 08:16 #5
det er meget enkelt

i den tråd du ikke har modtaget noget brugeligt fra nogen og du selv har løst det lægger du et svar med en kort begrundelse om hvad du gjorde og accepterer dit eget svar - så er den lukket

men der hvor du har modtaget noget brugeligt beder du vedkommende lægge et svar du accepterer

så let er det

men HALLO administrator - skulle vi ikke snart tfå set på det her

jeg anmelder denne tråd og det skal du ikke være nerøs over - det har faktisk ikke noget med dig at gøre

hvor er den skrivende hjælper administartoren skulle have henne
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

hallo
Avatar billede greenberrydk Praktikant
26. oktober 2011 - 10:28 #6
tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2011 - 11:56 #7
"Hvordan futter jeg mest diskret min gamle arbejds pc af,uden at it afd. falder over noget mistænksomt.?"
Helt ærligt, hvis det er dit alvor, skulle du nok tale med en psykiater. Ikke minds fordi du er så skør, at bede om hjælp her, til at gøre noget strafbart.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2011 - 12:00 #8
Ps. Jeg tror dette spørgsmål bliver lukket af en CoAdmin.
Avatar billede mainsmurf Nybegynder
26. oktober 2011 - 20:00 #9
slap da lidt af "Havn39"
Psykiater bare for at it afdelingen på arbejde ikke kan indse at det eneste sted på jobbet der står en pc der er samlet af andres nedslidte dele ikke kan blive skiftet til en model der ikke er under 10år.
Men ja.. pleas en eller anden Admin eller noget se da at få slettet det her oplæg hvis det gir nogen sure opstød.
Griner for vildt...  :D
Avatar billede mainsmurf Nybegynder
26. oktober 2011 - 20:12 #10
laver lige et "svar" til mig selv og lukker den her.. lol