Avatar billede greenberrydk Praktikant
26. oktober 2011 - 10:22 Der er 3 kommentarer

defekt bærbar Acer Aspire 5536G

Hej.

Jeg har lige modtaget en brugt Ader Aspire 5536G. Bærbaren vil ikke tændes. Vi prøvede at tilslutte et anden batteri, men der skete stadig intet. Vi har prøvet at fjerne batteriet hvor vi så kun havde strøm kablet tilsluttet, men der er stadig ingen livstegn. i batteri lampen blinker den konstant orange og ingen andte lys tænder. Nogen der måske ved hvad problemet eller kan være ?

Håber jeg fik skrevet det nogenlunde,da jeg ikke er så meget inde i den med bærbare computere.

Tak.

/greenberry
Avatar billede haverslev Novice
26. oktober 2011 - 10:43 #1
Prøv at fjerne 220V og batteri
Tryk herefter nogle gange på startknappen a ca. 10 sek.

Mont. batteri osv. igen og se om den ikke vil starte nu
Avatar billede haverslev Novice
26. oktober 2011 - 10:45 #2
Puha, du har da også en hel del spørgsmål som lyser "rødt" og som du helt sikker har fået mail om at få kigget på / afsluttet osv.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/greenberry
Avatar billede tobrukDk Novice
26. oktober 2011 - 11:27 #3
HUSK AT LUK DEN HER SAMTALE!!

http://www.eksperten.dk/spm/949969