Avatar billede netrome Nybegynder
26. oktober 2011 - 16:18 Der er 3 kommentarer

LOPSLAG funktion i adobe reader pro

Hej Eksperter :)

Er det muligt at bruge kommandoen LOPSLAG (eller noget der ligner) som er fra excel. I adobe reader pro? Det er fordi jeg er ved at lave en formular, der skal kunne skrive by når der tastes postnr.
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. oktober 2011 - 21:59 #1
Uden at være specielt klog på Adobe Readers muligheder i nyeste version, så tror jeg ikke det vil kunne lade sig gøre.
Som navnet på progrqammet antyder, så er readeren et program til at læse med, og ikke en decideret applikation til at arbejde i et givet dokument.
Readeren viser generelt en billedfil, og billedfiler kan du ikke normalt trække dataindhold ud fra.
Hvis du deimod kan eksportere data ud fra filen, så vil du være i stand til at bearbejde disse data.
/ptj_11
Avatar billede netrome Nybegynder
27. oktober 2011 - 05:57 #2
Tak for svaret, det er mig der har skrevet forkert, bruger Adobe Acrobat X Pro.
Avatar billede netrome Nybegynder
28. oktober 2011 - 16:38 #3
Det kan bare ikke lade sig gøre?