Avatar billede doto Nybegynder
28. oktober 2011 - 10:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udskriv fra flere skuffer på printer

På en formular har jeg tre knapper hvorfra en rapport udskrives.
Knap 1 skal udskrive fra skuffe 1, knap 2 fra skuffe 2 og knap 3 fra skuffe 3.

Jeg mangler vba koder.

Jeg bruger Access 2010.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
28. oktober 2011 - 10:45 #1
Du skal kigge på Application.Printer

Der er en property der hedder PaperBin og lur mig om ikke det er den du skal bruge
Avatar billede doto Nybegynder
28. oktober 2011 - 11:14 #2
Hej hugopedersen,

Du er helt sikkert inde på noget af det rigtige.

Hvis jeg selv skal prøve mig frem har jeg brug for lidt tid inden jeg melder tilbage...
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
28. oktober 2011 - 11:16 #3
Jeg har desværre ikke en printer der har flere skuffer her, så jeg kan ikke teste :-)
Avatar billede doto Nybegynder
28. oktober 2011 - 11:40 #4
Det har jeg egentlig heller ikke selv. Men jeg skal lave en prototype, som skal føre frem til en endelig løsning til installation hos en kunde.

Jeg melder tilbage når jeg har prøvet mig frem.
Avatar billede doto Nybegynder
02. november 2011 - 10:21 #5
Arbejder stadig ... og vender tilbage...
Avatar billede doto Nybegynder
09. november 2011 - 10:39 #6
Det går lidt langsomt med at teste da jeg endnu ikke har været hos kunden.
Melder tilbage...
Avatar billede doto Nybegynder
17. november 2011 - 07:54 #7
Hej Hugo,

Jeg kommer ikke videre med opgaven lige nu, idet det er uvist om min kunde alligevel er interesseret i løsningen.

Men du skal have tak for hjælpen - og send et svar så du kan få dine velfortjente points.
Avatar billede doto Nybegynder
27. november 2011 - 10:49 #8
Spørgsmålet lukkes.