Avatar billede Essendrup Nybegynder
30. oktober 2011 - 18:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge ind på ny indkøbte hjemmeside der ender på .nu

Hej

Jeg har købt et domæne der ender på www.???.nu
Men jeg kan ikke logge ind på det for at redigere i den, jeg har forsøgt at komme ind i ftp´en også det kan heller ikke lad sig gøre..

Jeg har lad mig fortælle at man SKAL eje www.???.dk også for at kunne få www.???.nu.. Men er det rigtigt..

Jeg køre aps og bruger Sharepoint 2007 til at rette i min anden hjemmeside, det fungere fint..

Håber på hjælp

På forhånd tak..

Essendrup
Avatar billede claes57 Ekspert
30. oktober 2011 - 19:31 #1
og dit .nu er lagt på en asp-server (windows)?
du må have fået en mail fra der, hvor du købte .nu med koder og dato/tid for åbning - hvad har de skrevet, som ikke passer?
Avatar billede pstidsen Novice
30. oktober 2011 - 21:08 #2
Hvad er dit webhotel?
Avatar billede Essendrup Nybegynder
31. oktober 2011 - 10:37 #3
Det er købt ved unoeuro..
Avatar billede Essendrup Nybegynder
31. oktober 2011 - 10:44 #4
Det skulle ligge på asp-server nu.. Jeg kunne komme ind på ftp´en i går.. Så det går frem ad.. Men hvorfor jeg ikke kan logge ind med sharepoint forstår jeg ikke helt.. Der kan ikke opnåes adgang til http://www.???.nu Den befinder sig muligvis på en utilgængelig disk eller beskyttet med adgangskode eller filnavnet indeholder / eller \
Avatar billede Essendrup Nybegynder
31. oktober 2011 - 17:53 #5
Lukker lige den her igen - Har videresendt til en anden hjemmeside indtil videre..
Avatar billede claes57 Ekspert
31. oktober 2011 - 20:22 #6
men der kan gå dage fra du har købt, og til det er tilgængeligt.