Avatar billede madsfaerge Praktikant
31. oktober 2011 - 09:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gamer bærbar. Budget omk.10000

Hej

Er på udkig efter ny bærbar er bare i tvivl om hvad jeg skal købe. budgettet ligger på omkring 10000kr

Vil gerne kunne spille battlefield 3 og lign. spil i nogenlunde høje grafik settings hvis muligt i det prisleje

Skærmen skal helst være 17 tommer og kunne afspille 1080p

På forhånd tak

Mvh Mads
Avatar billede kimwright Nybegynder
31. oktober 2011 - 10:01 #1
Overvej en MSI bærbar.

De er lavet specielt til gaming, og har nogen ret fede specifikationer til en bærbar

http://www.proshop.dk/Baerbar/MSI-GT780-086NE-17.3-2283128.html
Avatar billede Cypern Nybegynder
31. oktober 2011 - 11:41 #2
Skal du have kvalitet og stabilitet, så skal du vælge Asus eller MSI.

Personligt vil jeg vælge en af de super lækre MSI GT780DX eller Msi GT683DX gamer maskiner.
MSI ville jeg fordi jeg vil foretrække deres gamer steelserie gamer keyboard, den meget bedre og kraftigere lyd og ikke mindst fordi MSI sælges med  det kraftige Nvidia GTX570M grafikkort der er helt afgørende for first person shooter games som BF3.

Du skal ikke spekulere om det er en i5 eller i7 processor, det har ingen betydning og du kan spare lidt penge ved at vælge en i5 processor.
Skærmstørrelsen, ja der skal du så vælge mellem 15 eller 17".

Der sælges også andre produkter der ofte er samlet i Danmark, men min erfaring er at mange oplever varme problemer med disse "selvbygger" gamer bærbare og det betyder at maskinen ikke opfører sig stabilt og vil fryse gang på gang fordi den bliver for varm - så det er no go for sådan en model der ser fantastisk ud på papiret.
Avatar billede madsfaerge Praktikant
01. november 2011 - 09:16 #3
Tak til jer begge

Valget falder på en MSI GT780DX 430NE

Ha en god dag

Mvh Mads Færgemann
Avatar billede kimwright Nybegynder
01. november 2011 - 11:16 #4
selv tak.

er sikker på du bliver glad for den :)