Avatar billede sbj1993 Nybegynder
31. oktober 2011 - 20:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Valg af ny bærbar computer

Hej Eksperter, jeg skal snart have ny computer og står og vælger mellem en tre stykker. Jeg søger en der uden problemer kan køre MW2, Source o.l. spil i god og flydende kvalitet. i7 processor og godt grafikkort. Problemet er lidt at jeg ikke har så meget forstand på grafikkort, altså hvad de gode hedder osv.

Dem jeg lige har fundet er disse tre:
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-A53SV-SX083V-15.6-2291246.html&utm_source=edbpriser
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-K52JT-SX011V-15.6-2243673.html&utm_source=edbpriser
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SAMNP300V5AHS/samsung-3-series-15-6-barbar-300v5a-solv

Hvis I har et bedre alternativ, så link endelig, den må højst koste 7500,- og der skal være i7 processor og den skal kunne købes i en butik og ikke i en netbutik.
Avatar billede The_Dingo666 Nybegynder
31. oktober 2011 - 20:39 #1
Avatar billede halifax Nybegynder
31. oktober 2011 - 22:39 #2
Vær opmærksom på, at link mr. to til Proshop er med en 1. generation af i7 processloren (740QM) Q for quard=fire kerner, M=mobility.
Nr. et li nk er med den nyeste i7-2630QM. Forskellen mellem i3, i5 og i7 kan kendes på, om der er tre eller fire cifre efter iX beskrivelsen. Link nr. to er altså med en ældre model, og ligeså ældre grafikkort. Dermed ikke sagt at i7-740QM på nogen måde er en dårlig CPU, bare at det ikke er Intels nye version.

Når du vil købe i en rigtig butik, hvorfor så ikke tillige kikke på Computercity? Bor du i nærheden af en af deres butikker, så kik ind. Eller http://www.computercity.dk  Min erfaring derfra er, at der er god service, i hvertfald i deres butik i City Syd i Aalborg.
Avatar billede sbj1993 Nybegynder
01. november 2011 - 09:54 #3
Jeg bor ikke lige i nærheden af en computercity - bor nær Viborg. Og den ASUS de har derinde er med en gammel i7 processor :)
Men hvad med dem jeg har linket til, er de okay eller har I bedre forslag? :)
Avatar billede sbj1993 Nybegynder
01. november 2011 - 14:58 #5
Ved ikke helt om jeg vil have en vision, kender iikke så meget til mærket, og det er jo ikke ligefrem en positiv ting. Og så skal skærmen være maks 15.4" skærm :)
Avatar billede The_Dingo666 Nybegynder
01. november 2011 - 15:01 #6
Godt vi har forskellige meninger, jeg skal ihvertfald ikke have noget under en 17,3" skærm ! Der er trods alt 2 års garanti på ;)
Avatar billede sbj1993 Nybegynder
01. november 2011 - 15:11 #7
Hehe ja sådan er vi jo så forskellige. Den største årsag til dette er at jeg skal kunne have den med i min skoletaske :)
Avatar billede The_Dingo666 Nybegynder
01. november 2011 - 15:17 #8
Få dig en større taske :) - Godt jeg har en arbejds-bærbar som dækker dette problem ;)