Avatar billede qwerty12 Nybegynder
01. november 2011 - 08:43 Der er 2 kommentarer

Hjemmealarmer - MMS

Jeg er på jagt efter en alarm til privat hjem, hvor der er muliged for at sende mms direkte til telefon, altså med billede

Jeg er faldet over visonic powermaster 10, som har et PIR kamera - men for at sende MMS skal det gå over en central og så er jeg ikke interesseret.

Er der nogen derude der har en løsning af en slags, som ikke kræver nogen form for abonnement. For få en SMS med at alarmen er gået er jo fint, men en MMS med et billede det jeg er på jagt efter, så man kan se istedet for at læse en alarm :)
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2011 - 09:16 #1
hvis den ikke viser links korrekt så søg på SWANN

http://www.computercity.dk/Search/Search.aspx?sw=swann&searchType=product#

de laver også en lille model der hedder Swann Digital Private Eye

http://www.amazon.co.uk/Swann-Digital-Private-Memory-SW211-DPE/dp/B000MN7UPS

det kræver kun et stearin lys for agt give gode billeder på memory kort
det ligner en lystænder og kunne jo sidde et andet sted end den rigtige lystænder

jeg har selv sådan et i sommerhytten - man får mange ligegyldige billlder af forskellige objekter men det er jo ligegyldigt man sletter dem bare

m.v.h
Avatar billede Wezio Juniormester
26. januar 2012 - 16:15 #2
Send mig en sms 28100561 jeg kan sælge dig PowerMaster 10 tyverialarmer til super priser og med mulighed for at få tilsendt fotos, uden nogen former for abonnement!

Mvh.
Kasper