Avatar billede dkhb Mester
06. november 2011 - 09:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette mails i udbakken?

Jeg har prøvet at sende nogle filer, videoklip, med outlook. De er desværre for store, nu er de i min udbakke, o gder sker ikke noget. Jeg kan ikke slette dem, og jeg kan heller ikke flytte dem til en anden mappe.

Hvordan kan jeg få dem væk? Jeg kan hverken sende eller modtage mails.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 09:26 #1
http://www.eksperten.dk/spm/826015

Kan du ikke finde et svar her
Avatar billede dkhb Mester
06. november 2011 - 09:39 #2
Nej. Jeg har prøvet at søge filernem der er angivet i det andet svar. Desværre uden held :-(
Avatar billede giweo Juniormester
06. november 2011 - 11:22 #3
Hvilen fejlmeddelelse får du ?
Hvilken version af Outlook ?
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 12:05 #4
Avatar billede dkhb Mester
06. november 2011 - 14:33 #6
LEngelhardt:
Jeg får igen fejlmeddelse, men der sker intet. Beskeden har nu sat fast i en uge i udbakken, hvor jeg hverken har kunnet sende eller modtage.
Jeg bruger outlook 2007.

jensenjs og snif12:
Har prøvet begge links uden succes.
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2011 - 14:50 #7
Ok, dette er godt nok noget jeg oplevede for en kunde for mange år siden. 1998-2000
Kunden havde et lignende problem. En e-mail med en video, der ikke var til at slippe af med.

Den gang løste jeg det ved at
Åbne den genstridige mail fra udbakken
Slette den vedhæftede video fil.
Slette emne og tekst
skrive nyt emne test
skrive ny tekst forklaring på hvorfor
Trykke send, på mailen, men ikke send og modtag
slettede mailen

Hvis du ikke kan slette mailen så tryk send
og se om den forsvinder.
Avatar billede dkhb Mester
06. november 2011 - 15:08 #8
Jeg kan ikke åbne mailen i udbakken :-(
Avatar billede giweo Juniormester
06. november 2011 - 15:44 #9
Det kan også skyldes, at så snart du åbner Outlook, forsøger den at sende mailen.

Gå igennem dine indstillinger, og fjern X i "Send så snart der er etableret forbindelse"  -  genstart Outlook, og prøv så at slette mailen

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/skifte-mellem-offline-og-onlinearbejde-HP001232960.aspx
Avatar billede ptj_11 Forsker
09. november 2011 - 00:28 #10
Prøv evt. at åbne Outlook i fejlsikret tilstand, og prøv derefter at slette mailen.
/ptj_11
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2011 - 10:18 #11
Har du prøvet Repair tool
"C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\SCANPST.EXE"
Avatar billede dkhb Mester
21. november 2011 - 11:53 #12
Jeg har prøvet alle jeres forslag, stadig uden held. Har i flere forslag til hvad jeg kan prøve?
Avatar billede dkhb Mester
23. december 2011 - 11:06 #13
Jeg måtte slette outlook og installere igen. Nu virker det :-)