Avatar billede tgl Nybegynder
06. november 2011 - 13:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bladre mellem 3 userforms

Jeg har i en userform tre rammer som hver har x antal textboxe.

Så langt så godt, men jeg skal bruge yderligere 6 rammer som ovennævnte, men de skal opdeles så jeg har ialt 9 rammer fordelt på tre userforms.

Nu vil jeg gerne kunne bladre mellem disse tre userform via tre kommandoknapper med titlerne "Side 1" - "Side 2" - "Side 3.

Skal jeg oprette yderligere 2 userform magen til den jeg har og hvordan skal koden til de tre kommandoknapper formuleres?
Avatar billede store-morten Ekspert
06. november 2011 - 13:57 #1
Det er lidt "bøvlet" at skifte mellem 3 Userforms ;-)

Prøv at kikke på "Multipage"
Opret en "Multipage" med 3 faner på din Userform
Så kan du skifte "Faneblad" på denne Userform
Avatar billede tgl Nybegynder
25. november 2011 - 19:55 #2
Jeps, det ser ud til at virke med multipage.

Et svar og point er på vej.
Avatar billede store-morten Ekspert
25. november 2011 - 20:20 #3
Her kommer et 'Svar'
  :-)