Avatar billede dosdesign Juniormester
07. november 2011 - 21:04 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Blå/Lillia links i google - nu kun blå ?

Hej - har et mindre problem, førhen i google når man søgte var de linbks man evt før havde klikket på lilla farvet og de ubesøgte blå, men nu med ny pc (med win7  64xp og nyeste explorer som før) er de alle blå og det er træls når man komemr ind på side man har gennemsøgt for noget ! Hvor er den indstilling henne hvor kan få de besøgte links/sider lilla ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2011 - 21:40 #1
Det er en ny pc, så du skal først ind på de siderne før de skifter farve :)
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. november 2011 - 21:53 #2
ja jeg har i flere måneder været inde på google og har testet det når en side er søgt på og er besøgt er den stadig blå i google ved en ny ens søgning
Avatar billede lasbas Nybegynder
07. november 2011 - 22:56 #3
Har du prøvet at nulstille indstillinger for internet explorer ?
eller eventuelt gendanne avancerede indstillinger ?

--> internet indstillinger/avanceret
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. november 2011 - 23:59 #4
Ja og der er heller ikke noget med farver i avanceret indstillinger  mystisk hvorfor det er sådan
Avatar billede PeteSK Nybegynder
08. november 2011 - 05:52 #5
prøvet med firefox? Chrome ? istedet for IE ?
Avatar billede dosdesign Juniormester
08. november 2011 - 08:31 #6
Ellers tak, jeg synes altid folk bare skriver man skal installere diverser nye/andre programmer istedet for at løse problemet uden at vide om dette hjælper - jeg er tilfredfs med IE og vil ikke skifte, så hvis problemet ikke kan løses uden at skifte browser er det bare ærgeligt !
Avatar billede PeteSK Nybegynder
08. november 2011 - 08:39 #7
ok :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2011 - 11:03 #8
Hvordan skal en ny pc kunne vide hvilke links du klikkede på da du havde en gammel pc???
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2011 - 19:44 #9
Har fremhævet det essentielle:
førhen i google når man søgte var de linbks man evt før havde klikket på lilla farvet og de ubesøgte blå, men nu med ny pc (med win7  64xp og nyeste explorer som før) er de alle blå

Som uddybning til #8.
Og det er et svar.
Avatar billede dosdesign Juniormester
14. november 2011 - 21:08 #10
hov jeg troede jeg harvde svaret for lang tid siden - nej en ny pc ved ikke hvad jeg har besøgt før, men jeg mener problemet er med ny pc og de sider jeg søger på nu i google med ny pc og besøger efterfølgende er ikke med lilla links næste gang jeg søger på det samme - så jeg ved ikke hvilke sider jeg har besøgt/undersøgt
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2011 - 21:11 #11
Har du slået cookies til?
Avatar billede dosdesign Juniormester
14. november 2011 - 21:22 #12
Hmm jeg har ikke rørt ved det med cookies og kan ikke helt finde hvor man kan sætte det til og fra, men min pc gemmer koder m.m så det er vel sat til
Avatar billede dosdesign Juniormester
22. november 2011 - 08:42 #13
fik mail om tråden var ved at være gammel, men vil ikke give op for det er stadig et problem, så sent som i går søgte jeg i google på en bestemt ting/område og surfede frem og tilbage og tit kom jeg ind på samme side da jeg ikke i google oversigt og resultater på en søgning kunne se hvilke sider jeg havde besøgt/ikke besøgt - det kan da ikke passe man ikke kan få den til at vise besøfgte links med lilla og ubesøgte med blå som det har været al den tid jeg har brugt google (10 år eller lign)!
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. december 2011 - 07:49 #14
hjælp søges stadig, meget træls problem, kan ikke se i en google søgning hvilke sider jeg har besøgt/undersøgt indenfor et bestemt område og hvilke ikke, de er alle links bare blå (før som sagt var de besøgte lilla farvet)
Avatar billede dosdesign Juniormester
20. december 2011 - 21:40 #15
hjælp søges stadig, meget træls problem, kan ikke se i en google søgning hvilke sider jeg har besøgt/undersøgt indenfor et bestemt område og hvilke ikke, de er alle links bare blå (før som sagt var de besøgte lilla farvet)
Avatar billede dosdesign Juniormester
21. februar 2012 - 09:24 #16
hjælp søges stadig, meget træls problem
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2012 - 12:20 #17
Jeg tror du skal oprette dit spørgsmål igen.
Der er oprettet over 7000 spørgsmål siden dette, så der er nok ikke lige nogen der falder over det sådan lige med det samme.
Du tager blot point selv her.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2012 - 12:27 #18
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2012 - 12:30 #19
Sådan ser det ud normalt: http://peecee.dk/uploads/022012/Unavngivet55.png
Hvis ja, så fjern vingen i "Brug windows-farver" og sæt farven selv.
Hjalp det?
Avatar billede dosdesign Juniormester
21. februar 2012 - 16:44 #20
Jeg har prøvet alle muligheder (brug pegefarver og ikke + brug windowsfarver og ikke9 alle links er bare blå uanset og i hele tiden ergo kan jeg ikke se hvilke sider jeg i google har besgøt tidligere !
Avatar billede dosdesign Juniormester
21. februar 2012 - 16:45 #21
svarer selv efter opfordring og prøver at oprette igen !