Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
14. november 2011 - 18:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Licenser ved formatering

Hej
Jeg skal til at formatere min computer. Men, hvad gør jeg med licenser. Jeg har Gyldendals ord bog engelsk på cd´-rom og tysk download. Jeg tror ikke at jeg kan bruge den samme igen. Desuden har jeg også office 2007. Hvad gør jeg så jeg ikke skal ud og købe nye licenser?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. november 2011 - 19:03 #1
Du har vel licenserne liggende? :)

ellers kan du hente software der kan se produkt nøglerne til produkterne :)  Benytter selv følgende: http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
14. november 2011 - 19:06 #2
Ja, men man kan vel ikke aktivere mere énd en gang?
Avatar billede Blueeyez Mester
14. november 2011 - 19:18 #3
Produkterne? Det vil jeg da mene, du kan bare ikke have dem aktive på mere end 1 pc af gangen vil jeg da mene (:
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
14. november 2011 - 20:57 #4
Ok, tak for hjælpen - læg et svar
Avatar billede Blueeyez Mester
14. november 2011 - 21:16 #5
Her (: