Avatar billede zesus Praktikant
14. november 2011 - 19:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Blue Screen of Death :O

Denne BSOD kommer uregelmæssigt ca. 1 gang pr 8 time. Samme fejl hver gang.

Nogen der har en løsning på dette problem?:)

Problemsignatur:
  Navn på problemhændelse:    BlueScreen
  OS-version:    6.0.6002.2.2.0.256.1
  Landestandard-id:    1030

Flere oplysninger om problemet:
  BCCode:    1e
  BCP1:    FFFFFFFFC0000005
  BCP2:    FFFFF800028E4E8E
  BCP3:    0000000000000000
  BCP4:    FFFFFFFFFFFFFFFF
  OS Version:    6_0_6002
  Service Pack:    2_0
  Product:    256_1

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
  C:\Windows\Minidump\Mini111411-01.dmp
  C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp\WER-43009-0.sysdata.xml
  C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp\WERED79.tmp.version.txt
Avatar billede niklask Nybegynder
14. november 2011 - 20:00 #1
Har du installeret nogle nye drivers?
Avatar billede zesus Praktikant
14. november 2011 - 20:04 #2
Godt spørgsmål:)

mener det kom efter jeg installerede Hamachi? Dog langt fra sikker.

Der er nogle windows opdateringer jeg ikke kan installere
Avatar billede niklask Nybegynder
14. november 2011 - 21:44 #3
Prøv at fjern Hamachi og se om det ændrer sig :)
14. november 2011 - 22:45 #4
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/zesus ?
Avatar billede zesus Praktikant
14. november 2011 - 23:57 #5
Vista ultimate 64-bit
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2011 - 07:51 #6
vil du ikke have hjælp
så luk nogle af dine gamle spørgsmål ellers får du det ikke

jeg sidder med en del af løsningen men den får du ikke før du gør noget ved det
Avatar billede zesus Praktikant
15. november 2011 - 20:25 #7
Du mener vel jeg skal lukke mine åbne spørgsmål?
Mine åbne spørgsmål er hver fald blevet lukket, selvom der endnu ikke er kommet en løsning?

Er idéen så, at efter noget tid så lukker man spørgsmålet og åbner et nyt med samme problematik for så, at komme til at ligge øverst i topic?
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2011 - 07:35 #8
herinde er vi efterhånden blevt lidt hårde ved folk der ikke gider vende tilbage til gamle spørgsmål og belønne dem der har hjulpet eller lukke de spørgsmål der alligevel ikke kommer en løsning på
jeg syntes ikke det er særlig overraskende hvis der ligger spørgsmål fra 2004 eller hvad folk efterhånden bruger af undskyldninger for ikke at lukke dem

sådan er det

denne her kan vise dig hvad det skyldes hvis der er en mini dump
fil

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html
Avatar billede zesus Praktikant
06. oktober 2012 - 21:51 #9
ingen svar
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2012 - 07:34 #10
det er meningen du skal bede den der skal have point lægge et svar du accepterer

sådan foregår det

kig lidt under vores regler herinde foroven under FAQ

m.v.h
Avatar billede zesus Praktikant
07. oktober 2012 - 10:58 #11
Du vil da bare øffe konstant... Du leger mere politi-mand herinde end du hjælper folk.... Ingen svar ingen point... Giver vel sig selv
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2012 - 12:26 #12
næh det har du vist misforstået en hel del

men du havde da været en flink fyr hvis du havde skrevet lidt om hvorfor du lukkede og så videre

hvis du ikke skriver tilbage ved vi jo ikke hvor langt du er kommet i spørgsmålet

så tak for den svada
Avatar billede zesus Praktikant
08. oktober 2012 - 07:12 #13
Kom ikk videre? Intet svar... Giver vel sig selv