Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
14. november 2011 - 21:37 Der er 1 løsning

SCCM 2007 . Opret collection med Win7 Enterprise, men ikke Win7 pro

Hejsa
Jeg har SCCM2007 som holder styr på alle min Win7 pro klienter. Nu er jeg ved at skifte til Win7 Enterprise pga. Direct Access og vil gerne lave en collection med Win7 enterprise pc'er. Men Win7 Pro kommer altid med.

Hvad er kriteriet? OS version, OS name synes ikke er fungere for mig.
Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
18. januar 2012 - 14:53 #1
Ingen bud og jeg lukker spørgsmålet