Avatar billede sebastian270 Nybegynder
14. november 2011 - 23:31 Der er 7 kommentarer

mit trådløs hold lige plusligt op med at virke

God aften :).. min bærbar "asus" "N73j" kører på¨windows 7.. stoppede lige plusligt med at virke med trådløs... mit internet gik godt nok ud og startede op igen men så gad den ikke og kommme
på trådløs igen.. når jeg trykker på FN og F2 kommer der sådan en lille box med 2 icons på en med Bluetooth og en med "WLAN" begge 2 er der sådan en råd med en streg på somon de er slået fra .. kan det værer det? og hvordan kan jeg få det til at virke igen?.. lige nu bruger jeg et "kabel-stik" det virker fint.. men ja.. ???? håber i kan hjælpe mig =)
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 23:46 #1
Du er ikke bare kommet til at slå det trådløse fra med en hardware switch på din laptop?
Avatar billede sebastian270 Nybegynder
14. november 2011 - 23:49 #2
nej det skulle jeg ikke mene.. da mit net gik ud og kom op igen virkede det ikke.. ? men vis jeg har hvordan kan jeg se det..? =)
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2011 - 23:51 #3
Godt spørgsmål. Kender ikke din bærbare, men på min er der en kontakt hvor jeg kan slukke for det trådløse, og der er en lille diode der fortæller om den er tændt eller slukket. :)
Avatar billede sebastian270 Nybegynder
14. november 2011 - 23:55 #4
aaah.. jeg kan trykke FN + F2 ned så kommer der en box hvor der står "bluetooth, WLAN" .. der er sådan en rund Cirkel med en streg ned.. somon de ikke er slået til.. men ve ik hvordan man kan få det skidt til at virke igen :(
Avatar billede helt83 Nybegynder
15. november 2011 - 08:38 #5
Tjek lige om du er kommet til at skubbe til knap 4 på dette billede.

http://dl.dropbox.com/u/13973080/ASUS.PNG

mvh
helt83
Avatar billede Miezip87 Novice
15. november 2011 - 11:16 #6
højre klik på computer -> administrere -> enhedshåntering. derinde finder du dit trådløse kort og klikker på egenskaber og så inde únder avanceret er der en masse punkter hvor du kan ændre indstillinger. derinde burde der være en der hedder aktivere / deaktivere radio. tjek derinde om du har den sat til aktiveret
Avatar billede helt83 Nybegynder
18. november 2011 - 12:54 #7
fik du løst problemet?