Avatar billede alinadivine Nybegynder
15. november 2011 - 23:54 Der er 2 kommentarer

Skyrim på HP model g7-1001eo

Hej hej!
Jeg sidder her og overvejer at købe Skyrim til pc da jeg synes det ser skide sjovt ud! Men jeg aner ikke tilstrækkeligt om min pc's egentlige kunnen overfor det den skal kunne for at kunne køre spillet. Så jeg vil egentlig bare gerne høre om der skulle være nogen herinde der kan se det?

Min pc er en HP Pavilion g7-1001eo

Processor type    AMD Athlon II Dual-Core

Processor Model    P360

Processor hastighed      2.3 GHz

Memory Slots (Total / Free)    2 / 1

Memory Type    DDR3 SDRAM

RAM      4096 MB

Hard Drive Type      HDD

Harddisk    500 GB

Platform Technology    N/A

Software
Operativsystem      Windows 7 Home Premium
Ekstra software    HP Setup Setup Manager HP Support Assistant HP ProtectSmart Windows Live Applications HP Games Console EasyBits Magic Desktop HP CloudDrive (30-days trial) Microsoft Internet Explorer HP CoolSense Windows Live Messenger Adobe Reader Adobe

Dual Layer      Ja

Grafikkort    ATI Radeon HD 4250

Multi GPU    Nej

Netværkskort    Ja

Og Skyrim's minimums-krav:
Dual-core CPU, 2.0 GHz or faster

2 GB RAM

DirectX 9.0c video card with 512 MB RAM

6 GB HDD space

Windows XP/Vista/7 [32 or 64-bit]

Internet access for Steam activation

Kan godt se min pc har dual-core med over 2.0 GHz, samt at der er over 2GB RAM, men hvad med det DirectX og HDD?

Håber virkelig der er nogen der vil hjælpe! (:
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
16. november 2011 - 07:23 #1
tag et kig på denne hjemmeside Can You Run It http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Avatar billede alinadivine Nybegynder
16. november 2011 - 14:46 #2
Tak skal du have! (: