Avatar billede ssmadsen Nybegynder
16. november 2011 - 12:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Script til "antal tilmeldinger tilbage"? (tilbyder gerne betaling for det)

Ja overskriften er nok ikke helt sigende omkring mit problem, men må prøve at forklare det nærmere her ...

Og jeg ved heller ikke om det er ASP, Java eller VBscript et sådan script skal laves i, men det må jeg gå ud fra i gør ..

Til sagen:

Jeg søger en nem måde hvori jeg kan styre en tilmelding!
Jeg forstiller mig en slags "knap" (Tilmeldings knap) på min hjemmeside eller en form for tekstboks ved siden af den hvor der står det antal tilmeldte der er - f.eks. "Der er 1 ud af 20 tilmeldt" ... eller noget i den dur..

Jeg skal til hver en tid kunne nulstille den og selv vælge, hvor mange deltagere jeg vil have skal kunne tilmelde sig. Tilmeldings knappen skal linke videre til en anden side end min egen!

Det er vel egentlig en slags "lagerstatus" script jeg vil have fat i? med antal "produkter" tilbage? hvis i kan følge den tankegang ..

Jeg er villig til at betale for det..

Håber i kan følge hvad jeg mener, ellers spørger i bare..

vh. Smadsen
Avatar billede maddog_em Nybegynder
16. november 2011 - 13:46 #1
Hej

Nu ved jeg ikke hvad din hjemmeside udbyder understøtter, men en nem måde at få det lavet på er via ASP og en MS access database.
derefter en admin sider til at nulstille og rette antal af tilmeldinger, når der har været aktivitet fra brugerne på hjemmesiden

men for at der ikke er for mange der "skyder" i blinde, bør du oplyse hvem der hoster din hjemmeside, samt evt. hvilken løsning du har ved dem
Avatar billede ssmadsen Nybegynder
16. november 2011 - 13:57 #2
Jeg glemte at skrive det er til en FACEBOOK side! (Hvor relevant det er, er jeg ikke klar over)

Det du skriver virker til at være meget nemt og overskueligt at bruge, hvilket er præcis det jeg søger!

Hvordan opsøger man en programmør til sådan et stykke arbejde, er du vidende omkring dette?

Jeg er forresten hosted af one.com og de kører med mySQL samt Phpmyadmin!
Avatar billede ssmadsen Nybegynder
29. august 2014 - 10:03 #3
luk