Avatar billede I-Laigaard-I Nybegynder
16. november 2011 - 20:17 Der er 9 kommentarer

overførsel af data fra ødelagt PC.

hej.

Jeg har en stationær PC som er gået ned.
Nu har jeg pillet harddiskene ud, og kunne godt tænke mig at få fat på de filer der er på, da der er meget musik på.
Hvordan kan jeg få overført data fra de 2 harddiske over på en bærbar og/eller et andet tilgængeligt opbevaringssted?

Håber nogen kan hjælpe.

MVH Laigaard
Avatar billede mcgoat Nybegynder
16. november 2011 - 20:19 #1
Du kan f.eks købe en harddiskskuffe med usb kabel, og så tilgå dem via en bærbar
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2011 - 20:23 #3
Avatar billede I-Laigaard-I Nybegynder
16. november 2011 - 20:24 #4
okay, er det noget du kan smide et link til, så jeg kan se på det? eller ved du hvor man kan skaffe det? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2011 - 20:25 #5
Der fik jeg ikke opdateret. Haverslev kom mig i forkøbet *G*
Avatar billede I-Laigaard-I Nybegynder
16. november 2011 - 20:25 #6
hold da op alle sammen i er hurtige :D Tusind tak for hjælpen, har fundet min løsning nu! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2011 - 20:27 #7
Super.
Så må du lige sige hvilken løsning du vil bruge så hjælperen kan lægge et svar du kan lukke med.
#1 eller #2?
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2011 - 21:19 #8
Hvis du vil ofre omkring 300 kr. vil jeg foreslå en harddisk dock. De er meget anvendelige og så står harddiskene fast og sikkert.
Her er lidt sider at se på, hvis du er interesseret.
http://www.google.dk/search?q=harddisk+dock&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2011 - 21:23 #9
Mere konkret til 2 harddiske + kortlæser + USB
http://www.dba.dk/dobbelt-harddisk-dock/id-72634630/