Avatar billede epson1670 Nybegynder
17. november 2011 - 11:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hotmail kan ikke vedhæfte filer

Jeg har opdateret java, men får alligevel følgende fejl

Detaljer om fejl på websiden

Brugeragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729)
Tidsstempling: Thu, 17 Nov 2011 10:19:50 UTC

Meddelelse: 'this._document' er null eller ikke et objekt
Linje: 1
Tegn: 5185
Kode: 0
URI: http://gfx3.hotmail.com/mail/16.0.1877.0920/c1a.js

Jeg bliver desperat, da fejlen er ustabil og cirka 30% af tiden kan jeg godt vedhæfte filer. Vedhæft/attachments-linket er gråt' og der sker ikke noget, når jeg klikker.
Avatar billede Blandy Praktikant
17. november 2011 - 11:35 #1
Har du prøvet med en anden browser?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
17. november 2011 - 11:46 #2
Prøv at opdatere din browser eller brug en anden
Avatar billede epson1670 Nybegynder
17. november 2011 - 21:42 #3
Undskyld, men pludselig kunne jeg heller ikke svare i dette forum hele dagen - ja så galt står den til. Det er en arbejdscomputer, og jeg har ikke adminrettigheder. Men det lyder sandsynligt, at den blot skal opdateres eller have ny browser. Jeg må spørge i morgen om de lige kan logge ind og gøre det.
Avatar billede epson1670 Nybegynder
21. november 2011 - 11:00 #4
I hotmail skal sproget laves til dansk på kontoen (mit var engelsk), så virker det:

Grøn firkant i højre hjørne, konto, sprog og vælg dansk
Avatar billede epson1670 Nybegynder
21. november 2011 - 11:03 #5
samt grøn firkant i højre hjørne, indstillinger, sprog og vælg dansk
Avatar billede epson1670 Nybegynder
21. november 2011 - 11:18 #6
Testede det lige færdigt:

Begge indstillinger (både hotmailkontoen og liveindstillinger) skal sættes til dansk, ellers virker det stadig ikke. Det er altså ikke nok, at hotmailkontoen er på dansk. Som sagt:

Grøn firkant i højre hjørne, konto, sprog og vælg dansk (eller inde i hotmail, vælg indstillinger i højre hjørne ved siden af det blå spørgsmåltegn, sprog og vælg dansk)
Grøn firkant i højre hjørne, indstillinger, sprog og vælg dansk

Hurra...det virker og jeg er glad.