Avatar billede semstad Nybegynder
17. november 2011 - 14:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

fejl ifm. oprydning og brug a nCleaner & powerlite

Hejsa
jeg fik set jeres geniale indlæg omkring nCleaner og powerlite og efter at have renset min pc med de to programmer, skal jeg åbne mit skriveprogram, OpenOffice for at åbne mine dokumenter...går jeg direkte ind i mappen dokumenter eller en fil på skrivebordet kan jeg simpelthen ik åbne dem! min computer siger at filen ikke har en tilknytning og at jeg skal gå ind i kontrolpanel og mappeindstillinger og oprette et tilknytningspunkt???
er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg retter min fejl :-/
Avatar billede krelle98 Nybegynder
17. november 2011 - 14:17 #1
Kan vi få lidt info om styresystem?

Evt. klik på filen og vælg "åben med" og vælg det OpenOffice program du ønsker at åbne filen med.:-)
Avatar billede semstad Nybegynder
17. november 2011 - 15:08 #2
det der "åben med" det har jeg prøvet. mit styreprogram er windows xp, men det har jo fungeret helt som det skulle indtil jeg valgte at rense pc'en som med de der programmer, så kan jeg have slettet noget jeg ikke skulle? programmet ligger der stadigvæk??
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2011 - 15:54 #3
Når du har prøvet åbn med, har du så også valg punktet program, og fundet Microsoft Word herinde, og tjekket af du vil bruge dette program hver gang?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2011 - 16:00 #4
Eller måske prøve at køre en reparation af din office installation.
Put cd i og lad den starte op. Her kan du vælge at reparere den
Avatar billede krelle98 Nybegynder
17. november 2011 - 16:08 #6
Du kan evt. prøve at installere OpenOffice på ny, og så se om det ikke løser problemet.:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2011 - 16:12 #7
Tror jeg har misforstået spørgsmål.
Avatar billede semstad Nybegynder
17. november 2011 - 19:34 #8
jeg har intet cd-drev det er en lille samsung :-) og det er ikke word jeg har så det ka jeg vidst ikke åbne mine dokumenter med, men jeg prøver li de ting i har foreslået, så vender jeg tilbage, indtil videre tak for hjælpen ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2011 - 19:47 #9
Man kan ikke med Open office vælge en reparation som man kan med Office pakken fra Microsoft?
Avatar billede semstad Nybegynder
18. november 2011 - 08:53 #10
jo det kunne jeg godt, men havde kommet til at slette installationsfilerne så jeg har slettet og geninstalleret så tusind tak for hjælpen, nu ka jeg vende tilbage til eksamenslæsning :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. november 2011 - 13:15 #11
Velbekomme. Jeg lægger svar som du kan lukke tråd med, ved at acceptere svaret.