Avatar billede frede224 Nybegynder
19. november 2011 - 09:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvor får jeg den billigste MacBook Pro?

Hej.

Som overskriften siger, er jeg på udkig efter en ny pc.
Jeg har besluttet mig for at hoppe med på vognen og købe en Mac.

Jeg vil gerne høre jer, før jeg køber en, hvor får man den billigst?

Den skal opfylde følgende
13''
Intel core i7
minimum 4gb ram.

Hvis det kan hjælpe er jeg studerende. Her tænker jeg på eventuelle studie rabatter.

På forhånd tak
Mvh Frederik
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
19. november 2011 - 09:55 #1
Du kan besøge apple store for studerende ;) Bare søg på google
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2011 - 10:11 #2
Avatar billede frede224 Nybegynder
19. november 2011 - 10:22 #3
Det ville ikke gøre noget, hvis den var ny :-)
Avatar billede haverslev Novice
19. november 2011 - 10:32 #4
Ved at handle gennem Humac, så får du ihvertfal 6% i studierabat.
http://shop.humac.dk/default.aspx?CMSID=57
Avatar billede frede224 Nybegynder
20. november 2011 - 10:19 #5
Tak for jeres svar :-)
Avatar billede haverslev Novice
20. november 2011 - 17:02 #6
Avatar billede frede224 Nybegynder
20. november 2011 - 19:04 #7
Tilbyder de studierabat?
Avatar billede haverslev Novice
20. november 2011 - 19:44 #8
øhhh, der står jo:
Apple education pricing is a great way for students, parents, teachers and education professionals to save on Mac computers, Apple software and selected accessories. Students who have just been accepted to university are also eligible for special pricing. Shop at the Apple Store for Education and start saving.

Why buy from the
Apple Store for Education?

Savings for students.

Get exclusive discounts for students, parents, teachers and education professionals at participating universities and colleges.

Så det er jo bare at klikke på den blå linje Start shopping og gå igang med at købe det man vil.
Det nemmeste er at oprette en Apple konto, da du alligevel skal bruge et sådan til Itunes.
Muligt at du allerede har det, hvis du f.eks har eller bruger Ipod,Ipad eller iphone osv.
Avatar billede frede224 Nybegynder
21. november 2011 - 13:30 #9
Havde jeg ikke lige set, beklager.
Tak for hjælpen :)
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2011 - 16:38 #10