Avatar billede Simon14 Nybegynder
21. november 2011 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

er denne PSU CrossfireX kompatibel??

hej.

jeg går og vil bygge mig en computer. det eneste hardware som jeg ikke rigtig ved ret meget om, er strømforsyningen.

har dog fundet frem til denne http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4249790

problemet er bare, at jeg ikke ved om den vil kunne køre dette http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5337637 kort i CrossfireX opsætning.

vil være glad hvis nogen kan svare på det spørgsmål :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
21. november 2011 - 19:54 #1
Ved ikke om den er, men jeg kan sige at 2 x 6870 kræver 300 Watt (Max) men jeg vil dog tilføje at du nok skal finde en corsair strømforsyning i stedet for: http://kortlink.dk/a3fv

Grundet er at du vil ha en del strøm igennem en strømforsyning og et godt råd er at vælge kvalitet frem for kvantitet :)
Avatar billede Simon14 Nybegynder
21. november 2011 - 20:19 #2
okay tak for rådet :) men ved du om den du linkede til kan kører crossfire?
Avatar billede Blueeyez Mester
21. november 2011 - 22:07 #3
#2 Den har 2 x 6 Pin stik, så det vil jeg umiddelbart mene den godt kan.

Dog vil jeg måske opfordre dig til og sætte noget andet køling på dem.. har selv haft sti hd 5770 med samme "køler udseende" og det er elendig køling samt det larmer en del i forhold til hvad du får ud af det..
Avatar billede Simon14 Nybegynder
22. november 2011 - 08:26 #4
aha tak for hjælpen :)

jeg har fundet ud af, at det grafikkort jeg kigger på, kræver 2 6-pin stik i hvert kort. jeg har selv fundet en ny strømforsyning med nok 6-pin ledninge.

tak for hjælpen alligevel :D
Avatar billede Simon14 Nybegynder
22. november 2011 - 08:26 #5
lukker - fandt selv løsning