Avatar billede zimmer30 Nybegynder
23. november 2011 - 18:15 Der er 3 kommentarer

Hjælp til sync af lydbøger på Iphone

Min far har et par krimier som lydbog på hans conputer
Dem vil han rigtig gerne have på sin Iphone
Filerne ligger som MP3

Jeg har forsøgt følgende:

Klikke "info" ved filerne i iTunes og vælge "lydbøger" og "huske hvor man er kommet til" => at filerne kommer over i "Bøger" i iTunes men når jeg vil synce med Iphone kommer der INGEN filer på Iphone og ingen muligheder for "Lydbøger"

Jeg har også prøvet at konvertere filerne til m4a og gøre det samme som ovennævnte, men det virker desværre heller ikke.

Jeg håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig
Avatar billede JoanSondergaard Nybegynder
25. november 2011 - 10:36 #1
www.altfortalt.dk under Tips og tricks kan du se en videoguide til hvordan du overfører mp3-cd lydbøger til din iPod.
Avatar billede zimmer30 Nybegynder
26. november 2011 - 10:08 #2
Det er præcis det jeg gør som beskrevet i videoguiden.
Jeg tager "Info" på bøgerne i iTunes og fortæller dem at de er "Lydbøger" og at de skal huske hvor de er kommet til.
Jeg har prøvet på forskellige computere, og med både ipad og iphone
Avatar billede zimmer30 Nybegynder
26. november 2011 - 10:39 #3
Jeg har også lige prøvet det på en spritny mac.

Den vil IKKE overføre lydbøgerne til iphonen eller ipad.
Hvis jeg IKKE ændre info i iTunes til Lydbøger osc, så har den ingen problemer med at overføre filerne som alm. mp3-filer