Avatar billede webblaster2011 Nybegynder
24. november 2011 - 12:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

301 redirects fra subdomæne til sub folder

Hej eksperter,

jeg har et lille spørgsmål. jeg  har en wordpress blog som ligger på et sub domæne blog.mitdomæne.dk

men det flytter jeg nu over så det kommer til at ligge som en sub folder på selve hovedet domænet mitdomæne.dk/blog

Mit problem er at jeg skal have sat 301 redirects op for alle de gamle sider på det gamle sub domæne så men sendes over på de samme sider som nu ligger i sub folderen men hedder det samme.

Jeg går udfra at dette skal gøres i .htaccess filen men hvordan skal syntaxen se ud ?
Avatar billede showsource Seniormester
25. november 2011 - 09:04 #1
Prøv med:
RedirectMatch 301 (.*) http://domain.dk/blog/$1

Du kan også gøre det i DNS, så alle request til subdomain leder til domain/blog
Avatar billede webblaster2011 Nybegynder
25. november 2011 - 11:36 #2
takker smid et svar !!
Avatar billede showsource Seniormester
26. november 2011 - 06:13 #3
Ok