Avatar billede Thedhc Nybegynder
24. november 2011 - 20:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ny samlet pc, vil ikke starte :S !

Hej Folkens,

Har lige samlet en pc! doh!
men når jeg vil starte den køre den kun i et sek. og slukker igen!

Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2011 - 20:22 #1
køling til cpu er defekt, så den bliver for varm, og nød-lukker.
Avatar billede Thedhc Nybegynder
24. november 2011 - 20:32 #2
kan den blive for varm på et sek ?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. november 2011 - 21:16 #3
#2 Nej, men den er defekt, hvis den ikke virker så vil pc slukke kort efter.. inden den bliver for varm :) (Vil da tro det er sådan class57 mener det)
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2011 - 23:25 #4
Du er meget sparsom med oplysninger så, har husket at sætte begge stik fra strømforsyningen på bundkortet, både det brede og det lille firkantede? Og du har forhåbentlig sat alle afstandsbøsningerne på, så bundkortet, på intet sted, berører kabinettet? Og rammene sidder så de små blastik støtter glider ind i hakkede bare man trykker med lembe?
Avatar billede milter Ekspert
25. november 2011 - 00:09 #5
I den slags situationer er det bedste simpelthen at skille hele lor... ad og starte forfra :-)

Og selvfølgelig skal man læse alle vejledninger først og følge dem fra A til Z :-)
Avatar billede Thedhc Nybegynder
25. november 2011 - 06:15 #6
#4
Hvade slet ikke tænkt på afstandsbøsningerne da der ikke var nogle på mit gamle bundkort!
Men nu er det fixet.

Jeg takker mange gange! glemmer det aldrig igen!

smid et svar :)
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2011 - 14:50 #7
Nå ja, så længe vi lærer noget hen af vejen, så ender det jo godt:)