Avatar billede wolfcas Nybegynder
25. november 2011 - 18:17 Der er 1 kommentar

Synology 207+ adgang til UI. Router Airport Extreme

Hej med Jer

Jeg har haft en router DIR-655 fra Dlink. Ligeledes har jeg en NAS-server som jeg er glad for fra Synology. Den bruger jeg også til Time Machine... Jeg har ofte tilgået den fra browser safari o.a.

Når jeg så sætter Airport extreme til så kan jeg ikke komme ind i UI. JEg har åbnet for port 5000 og lavet portforwarding. Jeg kan også se NAS'en hvis jeg kører Synology assistent...

Jeg har også opgraderet Synologys DSM til 3.1 1635 som skulle være versionen der fixede problemet med Lion og Synology.

Timemachine kan heller ikke finde sikkerhedskopien...

Det er frygtelig belastende!!!!

Noget der ved noget?????

På forhånd tak

Wolfcas
Avatar billede nielsterp Nybegynder
01. december 2011 - 20:11 #1
Hvis du surfer ind på Synologys brugerforum, vil du se en masse frustrerede brugere, som ikke længere kan logge på fra en MAC med Lion.

Det ser ud til at den eneste løsning lige nu er, at downgrade din NAS til den tidligere firmware-version. Den version du har opgraderet til (som er den seneste) har tilsyneladende ødelagt de sidste rester af Lion / Time Machine integrationen i stedet for at fikse dem :-(