Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
28. november 2011 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Illustrator CS3 workspace..!

Jeg har fået nogle "underlige" grønne streger og skære-/pasmærker på min Illustrator ark.

Kan nogen fortælle mig, hvad det er - og hvor jeg klikker det fra?

Se: http://www.stevnsbladet.dk/Grafik/Fotos/Ugens/illlustrator.bmp
Avatar billede prodic Mester
28. november 2011 - 12:11 #1
Kan ikke huske placeringen i CS3, men i CS4 er de placeret i Filter-menuen.
Der fra kan du fjerne dem i Appearence paletten.
Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
28. november 2011 - 13:05 #2
Hej Prodic

Tak for dit forslag. Det har ikke løst mit problem - og jeg kan ikke umiddelbart slå det fra i Appearence paletten!
Avatar billede laudrup1977 Nybegynder
28. november 2011 - 13:11 #3
Jeg fandt selv ud af det.
Jeg havde fået aktiveret "Crop area".